25 Şubat 2013 Pazartesi

Artık benimde naked 2 paletim var :)







Nasıl mutluyum nasıl heyecanlıyım yaz yaz anlatamam :)

çok uzun zamandır urban decay naked 2 palet için yanıp tutuşuyordum hatta far paletlerine elim gitmiyordu 'amaaan nasıl olsa naked 2im gelecek bunların hiçbirisine ihtiyacım kalmayacak' modunda geziyordum ama yaklaşık bir senedir bekliyorum malum yurtdışı kozmetik yasağı var ee sephoradakini de kaçırdım ne yapacağım ? eş,dost vasıtasıyla ancak alabilirdim bende facete üşenmeden yurtdışına giden gelen herkese haber saldım gittigidiyor dan bir kaç kişiyle görüştüm ama astronomik rakamlar söylediler 200 tlye kadar çıkmış fiyatlar varın artık gerisini siz düşünün resmen soygun bunun adı..

en sonda 6 sene önce dersine girdiğim bir öğrencimin parise gideceğini öğrendim hemen kendisine ulaştım ama pek umudum yoktu ancak hiçte öyle düşündüğüm gibi olmadı sağolsun 27 ocakta gitti parise ve bu paletide bana londradan alıp gönderdi ben bu öğrencimi nasıl sevmem nasıl unuturum şimdi a dostlar :)

yalnız ben uzun süredir bu palete kavuşmayı beklediğim için hemen kıyıpta kullanamadım ama önden üstün körü yazısını yazmak istedim biraz kullanıp fikir sahibi olduktan sonra 3000.kezde ben yazarım artık aman napalım geç olsun güç olmasın :)

merak edenler için paletin fiyatı londrada 38 pounds diyor ve hepinizi bu mutlulukla kocaman kucaklayarak sizi üşenipte telefonumla çektiğim alelacele fotolarla başbaşa bırakıyorum....
























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder