11 Şubat 2013 Pazartesi

Yine mimlendim :)

Mimlemek için eli kulağındadır dediğim ve beni bu konuda yanıltmayan canım arkadaşım ayşe beni mimlemiş teşekkür ederim :)http://ayseatalar.blogspot.com/

                                  1) Burcunuz nedir?

                                     Aslan (18.08.1981 )


2) Evde en çok hangi eşyanızı kaybedersiniz?


Kumandaları,garanti belegelerini




3) Dönüp dönüp okuduğunuz bir kitap varmı? varsa adı nedir?


malesef en fazla çok çok beğenmişsem bir kere daha üstünkörü okurum o kadar ama dönüp dönüp okumam sıkılırım.



4) Dışarı çıkarken yanınıza almadığınızda rahatsız olduğunu bir eşya?

                                         ruj ve müzik çalar




5) Kalbinizi kıran ama görüşmek zorunda olduğunuz birine nasıl davranırsınız?


kesinlikle hiçbirşey olmamış gibi davranmam davranamam yani şu büyüklük bende kalsın olayı bana biraz saflık enayilik gibi geliyor çünkü karşı taraf tavır koymazsanız sizi sonuna kadar saf ve enayi yerine koyup kullanabileceğini zannediyor. Yani gayet mesafeli ve ciddi davranırım yani meraba merabadan öteye gitmem.





6) Yolda giderken size biri laf atsa tanışmak istese ne yaparsınız?


Tabikide tanışırım hemen hayatımdan kendimden örnekler veririm açarım cüzdanımı eşimin kızımın fotoğraflarını gösteririm dahada yakından tanışmak isterse yemeğe çıkarırım eşimle abimle ve babamla birlikte :)





7) En çok kullandığınız aksesuar nedir?


Alyansım,kolyem ve saatim




8) Kalabalık bir ortama girdiğinizde ayağınız kaydı düştünüz ne yaparsınız?



eğer frikik vermemişsem takılmam güler geçerim ama herhangi bir frikik olayı varsa anında ortamı terkederim daha fazla rezil olmadan :)




9) İzlediğin ve etkisinde kaldığın bir film varmı?


1999 yapımı Meet Joe Black  benim için çok özel bir filmdir hayatımın filmi diyebilirim



10) Günde kaç saat bilgisayarda vakit geçirirsiniz?

                                   sadece akşamları 11 ve 12 arası



11) En sevdiğin renk hangisidir?


toprak tonlarının hepsi




Hakkımda 11 gerçek ;

1- hayatı yaşamayı eşimi kızımı ailemi ve dostlarımı çok seviyorum
2-azeriyim 
3- 32 yaşındayım
4-ingilizce öğretmeniyim
5-izmirde yaşıyorum
6-1.65 boy 50 kg uzun düz kumral saçlı yeşil gözlüyüm
7-ya hep ya hiç diyenlerdenim,risk almayı severim
8-az ve öz bir çevreye sahibim
9-benim için kan bağı can bağı değildir
10-insanları dil,din,ırk vs.. diye ayırmam hangi dine veya gruba mensup olursa olsun önce İNSAN olmalı benim gözümde.
11-Yapmacık,samimiyetsiz ve zoraki görüşmelerden konuşmalardan haz almam arkama bile bakmadan kaçar giderim.






4 yorum:

  1. Güzel cevaplar beğendim
    kelebeketkisi39.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim beğenmene çünkü sıradan manuel verilmiş cevapları okurken çok sıkılıyorum samimi içten kendimden cevaplar verdim

      sevgiler...

      Sil
  2. Azeriler hep güzel olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yer yer yada bazı bazı kesin yani galiba sanırsam utandırdın bak şimdi bilemedim ben onuuuu ;)

      Sil