11 Şubat 2013 Pazartesi

MAC Peachykeen blush



İlk mac allık postumla karşınızdayım aslında bu benim macten aldığım ikinci allık ilkini bence hepiniz tahmin edebilirsiniz springsheen :)
Bununda springsheenden tek farkı pembe tonunun baskın olması daha yakından bakalım:







Sheertone shimmer serisinden olan bu allığın kalıcılığını pigmentasyonunu anlatmaya gerek var mı :) 5 üzerinden 5 veriyorum çünkü sürdüğünüz zaman öyle yağ fışkıran makyajı olduğu gibi kusan bir cildiniz yoksa kesinlikle yarı yolda bırakmaz sizi kefilim :) 







Rengi şeftali pembe karışımı bir allık ancak sürdüğünüzde altın yansımlar mevcut bunlar kesinlikle sim değil gayet hafif ayarında uygulandığında palyaço olmazsınız yalnız pigmentasyonu çok başarılı fırçamı dokundurmam yetiyor cebelleşmiyorum allığı fırçayla kazıma olayına girmiyorum ancak bu gözünüzü korkutmasın yani tonunu yoğunluğunu ayarlamak benim elimde önce hafif hafif uyguluyorum eğer günlük makyajsa yeterli oluyor ama özel bir gün ise abanıyorum artık :)






                   


inglot 15bjf allık fırçamla uyguluyorum gayet memnunum ama yinede elim hep springsheen e kayıyor eğer birgün satış olursa büyük bir ihtimalle elimden çıkaracağım allıklar arasında olacak .Peachykeen i  alsancak macten 68 tl ye aldım . 6 gr ve gece-gündüz makyajlarında gönül rahatlığıyla kullanılacak bir allık diyor ve bir güneşli bir yağmurlu hava arasında karar veremeyen saçmasapan bir izmir pazartesinde huzurlarınızdan ayrılıyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder