18 Şubat 2013 Pazartesi

Clinique Pink Love Blush






Akşam akşam can sıkıntısı benimki aslında ben çok iddialı olarak başlamadım bu işe sadece yapmak istedim sonu nereye gider bilmiyorum ama basmakalıp olmak hiç işime gelmiyor nerden geldik bu konuya derseniz bugün blogger listemi temizledim amacından şaşmış şaşırmış zırvalamış buram buram reklam kokan hareketlerden sıkıldım bununla ilgili ayrı bir yazıda hazırlayacağım en kısa zamanda ..

neyse gelelim 2 senedir benimle yaşayan bir zamanlar elimden düşürmediğim bu allığa .

klasik clinique allıklarından skaladaki en cart pembe hiçbir şekilde mercan yada şeftali işte altın yansımaları yok içinde bildiğin şeker gibi bir pembe.








Ters çevirdiğinizde kutuyu allığı net bir şekilde görebiliyorsunuz içindeki fırça gerçekten çok iyi iş çıkarıyor yumuşacık ve diğer markaların fırçalarına göre bir hayli büyük bence allık bittikten sonrada çantaya atılıp ufak düzeltmeler için kullanılabilir.


                                          



Ürün 6 gr ve ben bir sene boyunca hemen hemen hergün kullandım bir türlü dibini göremedim çok bereketli.

Kalıcılığı ve renk vermesi orta bu konuda sınıfta kalır eğer mac allık kullandıysanız ya da kullanıyorsanız yani renk vermesi için 2-3 kez sürmek lazım birde gün içinde tazelemeniz gerekebilir. Sabah sür akşam sil allıklardan değil. Fiyatını tam hatırlayamıyorum baya oldu alalı ama şuan ki satış fiyatı 85 tl. Masum içeriği ve hayvanlar üzerinde test yapmamasına binaen ödenebiletisi var mıdır bence vardır diyoruz ve eğer üşenmezsek diğer postumuzu yazmak üzere huzurlanırızdan ayrılıyoruz .



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder