2 Nisan 2013 Salı

MAC My Highland Honey vs MAC Peaches

Merhabalar

bugün mac'in 2 allığını karşılaştıracağım aslında ayrı ayrı yazacaktım fakat bu iki allık yabancı bloglarda birbirine dupe olarak gösterilmiş gerçi ben hala herhangi bir benzerlik göremedim ama buyrun beraber inceleyelim :



sol : h.honey   sağ : peaches








Bugüne kadar şeftali rengi allık denilince akla ilk peaches gelirdi ama bu ikiliyi yanyana koydum baktım peaches bu konuda sınıfta kaldı evet hakkını yemeyelim çooook güzel bir renk ama highland honey elime geçince peaches ın pabucu dama atıldı tupturuncu bir allık tamda işte aradığım renk dediklerimin arasında birinci sırada highland ancak kötü yanı ise kalıcı değil koleksiyon ürünü olması :( 

peaches tamamen mat içinde ışıltı,sim vs. yok

highland honey içinde ışıltıları olan ancak uygulamada hokus pokus olan bir yapıda bitişleri mat yani ikisininde eğer mat görünüm o gün için hoşuma gitmemişse imdadıma tabikide mac lightscapade yetişiyor her derde deva :D

ikisinde gramajı aynı 6 gr.

kalıcılık için yorum bile yapmıyorum o kadar memnunum ikisindende.

eee kim önde peki ? kalite performans aynı ancak zevk meselesi bu konu ben tamamen turuncu pembe alt tonu,gold yansımaları vs. olmayacak diyenlerdenim bu yüzden bence highland honey ama kayısı turuncu olmasın beni hasta soluk gösteriyor canlanayım sürdüğümde diyorsanız peaches tabiki.


bu resim birebir ikisininde tam 12den vurulmuş gerçek renkleri

sol taraf highland honey sağ taraf peaches



şimdi tekrar yakından bakınca resimlere aslında gerçekten benziyorlarmış :)



bu fotoğrafta allıkları silmeye çalıştım baktım olacak gibi değil dur dedim bunuda çekeyim ki kalıcılık için kanıt olsun resimler zaten herşeyi anlatıyor değil mi ?

bu arada son bir hatırlatma eğer geçen haftadan beri tekrar zam gelmemişse

normal pudra allıklar 68 tl

krem allıklar 58 tl bilginize..

renkli ve mutlu günler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder