11 Mart 2013 Pazartesi

Gratis indiriminden 2.alışveriş

Herkese merhaba,

Bir önceki yazımda 8 mart gratis indiriminden the balm standının yağmalanması sebebiyle istediğim ürünü alamadığımı ve gerçekten bu büyük indirimi kaçırdığım için çok üzüldüğümü yazmıştım ancak gratisin facebook sayfasında mağazalara 8 mart akşamı ek ürün gönderimi yapıldığını okuyunca 10 mart pazar günü koşa koşa gittim ve evet dolu dolu bir stand bana bakıyordu :) aslında eksiğim çok fazla yoktu 3 ürün alacaktım meşhur mary aydınlatıcısını,far bazını ve birde tekli farlardan just this once jamie isimli tekli farını ancak yine yetişemedim :) far ve far bazı yine tükenmişti bende aydınlatıcı ve bir tane rujla yetindim ne diyelim artık kısmet anneler günü indirimine kaldı :) bu arada ürünleri henüz kullanmadım aldıklarımın hepsini kullandıktan sonra detaylı bir yazı hazırlayacağım.












Bu yüz temizleme jelini indirimde görünce aldım banyoda her zaman elimin altında yüz yıkama jelim vardır yalnız şöylede tuhaf bir huyum var : bir ürünü aldım kullandım beğendim şahane birşey ama başka markaları kullanmaktanda geri kalmıyorum sıkılıyorum hep aynı şeyleri sürmekten kullanmaktan bazen sırf ambalajına bile vurulup almışlığım vardır saçmasapan şeyleri :)
Bu üründe gratise özel markalardan ve daha önce ne gördüm ne duydum denemekte fayda mı var zarar mı bakacağız artık. Merak edenler için fiyatı 13.50 tl ancak %40 indirimle aldım.





İşte indirim indirim diye kendimi paralamamın asıl sebebi mary hanım :) şimdi ben öyle glowy parlak yaldızlı yıldızlı makyajlardan hoşlanmam zaten parlama problemim var ama bu hanım kızımız o kadar çok yazıldı çizildi beğenildi ancak gel gör ki benim için fiyasko ya da riskli bir ürün olacağı için kesinlikle indirimsiz tutupta 40 tl vereceğim bir malzeme değildi bu yüzden bende 20 tl ye sadece denemek için aldım ama içimden bir his tabularımı yıkacağımı söylüyor. Sizde benim gibi olabildiğince duru sade mat varla yok arası makyaj sevenlerdenseniz indirim zamanlarını bekleyin ya da gidip tester deneyin garanti olsun derseniz.






Aslında rujlarda yine çok fazla seçenek yoktu bende her zamanki gibi tercihimi doğal bir tondan yana kullandım . Eve gelir gelmez sürdüm başta bi yanma nane hissi oldu ama sonra geçti neyse sonra yedim içtim akşam saatlerinde baktım sanki mıhlamış biri dudağıma hala olduğu gibi duruyor yani bende çıkmayan rujlar bile uçar gider bunun içine kesin bali ,404 tarzı birşeyler eklemişler diye düşündüm :) fiyatıda 17 tlden %50 indirimle aldım.

Bugünlük benden bu kadar çünkü hava günlük güneşlik bugün izmirde mayıs ayını yaşıyoruz yaz yaz nereye kadar ama değil mi :)

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder