23 Ocak 2013 Çarşamba

estee lauder daywear sheer tint release advanced multi-protection anti-oxidant moisturizer


İlk yazıma renkli nemlendirici adı altında adındanda anlaşıldığı üzere içinde yok yok denilen bir ürünle başlamak istedim aslında ilkler her zaman özeldir bu yüzden bende benim için gerçekten özel yani bittikçe hatta evet abartıyorum ölene kadar alacağım bir ürün ile ( yok valla para falan almadım estee den )  karşınızdayım kimse yok ama olsun ( deli midir nedir? ) buyrun beraber bakalım :





estee lauder daywear sheer tint release advanced multi-protection anti-oxidant moisturizer





Aslında bu ürüne renkli nemlendirici demek doğru olmaz çünkü bir renkli nemlendiricinin vaadettiklerinden çok çok fazlasını sunuyor öncelikle spf 15 koruma faktörü çok fazla olmasada hiç olmamasından daha iyidir diyerek bir artı puan alıyor burdan  cilt kusurlarınızı örtmede ve cilt tonunuzu bütünlemede başarılı birde anti-oxidant özelliği ile başarılı buluyorum hemen kısaca nedir bu antioksidan :

   Serbest radikallerin oluşmasında kozmetik ürünlerde bulunan sudaki çözünmüş oksijen ve yağlar önemli rol oynarlar.

·        Kullanılan antioksidan maddeler 2 türlü işlev görür; 

1. serbest radikallein oluşumunu engelleyerek veya onları tutarak
    2. oksidasyon reaksiyonundaki zinciri kırarak etki gösterirler.

Kozmetik ürünlere eklendiklerinde koku, renk ve görünüşte değişiklik olmasını engeller, toksik ve alerjik yan ürünlerin ortaya çıkmasını da önlerler. Aynı zamanda ciltte serbest radikallerin neden olduğu hasarları da onarmak için kullanılır. 

ürünün ömrü - gramajı- kullanımı vs :










24 ay kullanım süresi ve 50 ml  



















ilk başta buz mavisi olan krem sürdüğünüzde hızlı bir şekilde cildinizle bütünleşiyor ve renkleniyor tabi bu sırada gerçekten çok fresh ferah bir salatalık kokusu kaplıyor her bir yanı çünkü içinde partikuller var ve bunlar çokta abartı olmayan bir şekilde renk veriyor ayrıca yumuşak bir uygulaması var. 

Ancak yinede çok çok açık tenlilere koyu gelebilir belkide ürünün dezavantajı tek renk olması diyebilirim

nemlendirme özelliğine gelirsek ben yaz kış kullanıyorum karma bir cilde sahibim t bölgemde her daim parlama söz konusu ancak bu üründe bunu yaşamadım tek başına kullandığınızda glowy bir görüntü oluşuyor ama transparan bir pudrayla sabitliyorum ben pek hoşlanmıyorum makyajda ışıltı,yansıma vs..

yazın hiç krem sürmeden cildimin nem ihtiyacını karşılıyorum bu ürünle ancak kışın altına orta halli bir nemlendirici yada baz uyguluyorum.

yaklaşık bir sene önce sevgililer günü indiriminde Boyner'den 2. ürüne %50 kampanyası ile almıştım normal fiyatı 100 gibi bi rakamdı kesinlikle bittiğinde tekrar alacağım kendisini diyor ve alkışlarla uğurluyoruz bu ilk postumuzu :) 

Nasıl oldu ki acaba ?






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder