23 Ocak 2013 Çarşamba

En sonda olacağı buydu işte :P

Merhaba,

Düşün taşın yap boz derken en sonunda karar verdim blog açmaya . Neden bu kadar çok düşündüm ? Zaten çok fazla blog var ve amacından şaşmış şaşırmış okurken bile illet eden cinsten ben bu işi en iyisi kendim yapim dedim saçıp saçmaladan ..  ha işin ehli hakkını verenler  saygı duyulanlar var onların hakkını yemeyelim . Bilmiyorum belkide burda kendi kendime takılıcam ama olsun yazmak kadar keyifli başka ne olabilir ki bide burdan yazdıklarım birilerinin işine yararsa oh mis :) içimden bi his sadece kozmetik olmayacak diyor ama kısmet bakalım neyse daha çok vaktim olacak yazmak için bugünlük bu kadar yeter ... izleyici falanda yok bende başka ama sağlıcakla kalın hoşcakalın :P


1 yorum:

  1. Aaa Kim demiş izleyici yok diye :)) bende geldim burdayim

    Niyetimiz iyi olduğu sürecede tatli sohbetler eder yazarız

    Bloğunuz bol urunlu ve yorumlu olsun

    ^_^

    YanıtlaSil